Urdu Poetry | Khird-Mandon Se Kia Puchhon Ki Meri Ibtida Kia Hai

 Khird-mandon Se Kia Puchhon Ki Meri Ibtida Kia Hai

Khird-mandon Se Kia Puchhon Ki Meri Ibtida Kia Hai 
Ki Main Is Fikr Mein Rahta Hon Meri Intiha Kia Hai 

خرد مندوں سے کیا پوچھوں کہ میری ابتدا کیا ہے 
کہ میں اس فکر میں رہتا ہوں میری انتہا کیا ہے 

Khudi Ko Kar Buland Itna Ki Har Taqdir Se Pahle 
Khuda Bande Se Khud Puchhe Bata Teri Raza Kia Hai 

خودی کو کر بلند اتنا کہ ہر تقدیر سے پہلے 
خدا بندے سے خود پوچھے بتا تیری رضا کیا ہے 

Maqam-e-guftugu Kia Hai Agar Main Kimiya-gar Hon 
Yahi Soz-e-nafas Hai Aur Meri Kimiya Kia Hai 

مقام گفتگو کیا ہے اگر میں کیمیا گر ہوں 
یہی سوز نفس ہے اور میری کیمیا کیا ہے 

Nazar Aain Mujhe Taqdir Ki Gahraiyan Is Mein 
Na Poch Ay Ham-nashin Mujh Se Wo Chashm-e-surma-sa Kia Hai 

نظر آئیں مجھے تقدیر کی گہرائیاں اس میں 
نہ پوچھ اے ہم نشیں مجھ سے وہ چشم سرمہ سا کیا ہے 

Agar Hota Wo Majzub-e-farangi Is Zamane Mein 
To 'iqbaal' Us Ko Samjhata Maqam-e-kibriya Kia Hai 
اگر ہوتا وہ مجذوب فرنگی اس زمانے میں 
تو اقبالؔ اس کو سمجھاتا مقام کبریا کیا ہے 

Nawa-e-subh-gahi Ne Jigar Khon Kar Diya Mera 
Khudaya Jis Khata Ki Ye Saza Hai Wo Khata Kia Hai
نوائے صبح گاہی نے جگر خوں کر دیا میرا 
خدایا جس خطا کی یہ سزا ہے وہ خطا کیا ہے

Comments